ust reklam

15 Aralık 2019 Pazar

Green Therapy Saç Boyası Deneyimim

Herkese merhabaaa;

Saçlarıyla bolca uğraşan evde sürekli saçlarını kendisi boyayanlar buraya :)

Uzun zamandır market boyalarıyla saçlarımı boyuyorum ve bugüne kadarda organik olsun bitkisel olsun diye bir kaygım olmamıştı ancak yaş ilerleyince kimyasallar konusunda daha bir özenli oldum sanırım..Ve tabii bitkisel, organik saç boyası araştırmaya başladım. Gratiste karşıma Green Therapy çıktı ve bu boyayla ilgili internetten araştırma yaptım..Boya tamamen doğal içerikler barındırıyor ;
Öncelikle amonyak içermiyor, içeriğindeki argan yağıyla kuru ve yıpranmış saçları yumuşatıyor. Yine içeriğinde bulunan keten tohumu yağı, saç derisini yumuşatıp, kuruluk sebebiyle oluşan saç köklerinin zayıflamasını engelliyor. Limon ve portakalın bol miktarda C vitamini içermesi dolayısıyla bu turunçgillerden elde edilen doğal yağlar ise saç ve saç derisini besliyor.

Vee en önemli özelliklerinden biri ise beyazları mükemmel kapatıyor. Saçlarımdaki beyazlar öyle inatçılar ki özellikle şakaklarımda inanılmaz bir yoğun beyaz bulunuyor, bunları kapatabilen bir boyaya benim aşık olmamam mümkün değil :)
Saçlarımın doğal rengi koyu kestane.. bir çok kereler saçlarımın rengini evde açıp soğan kabuğu, açık kahve tonlarında saçlara sahip oldum. Amma ve lakin dönüp dolaşıp özüme döndüm çünkü bu tonlarda saçlarım  olduğunda beyazlar hep açık renk yansımalar yapıyordu. En sonunda yani son olarak Green Therapy serisinden 5.7 Türk kahvesiyle saçlarımı boyadım. Üründen 2 kutu almıştım bugün 2.boyamı da uyguladım bu nedenle ürünle alakalı olarak tecrübemi sizlerle rahatlıkla paylaşabiliyorum.

Üründen gayet memnun kaldım, saçlarım boyama esnasında çitiş çitiş olmadı gayet güzel tarayabildim. Beyazlarım çok iyi bir şekilde kapandı. Uygulama süresi 30 dakikadan oluşuyor, bu süre dolunca boyanın içinden çıkan şampuan ve saç kremini uyguluyorsunuz. Bu arada bişeyi atladım hiç ama hiç kokmuyor bu boya.. Diğer boyalarda kokudan duramazsınız, nefesiniz kesilir ya bunda öyle bir durum yaşamıycağınızı garanti ediyorum :)





Sizinle saçımın nasıl bir renk aldığını yanda paylaşıyorum ancak ev ortamındaki ışıkla çok da rengini belli etmiyor..Gün ışığında çok daha güzel anlaşılıyor rengi..Sadece şunu söyleyebilirim harbiden türk kahvesi rengi..Koyu bir kahve.. telveli :)


Sevgiyle ve güzellikle...




5 yorum:

  1. Merhaba yazınız çok güzel bende aynı markanın 6.1 Koyu Küllü Kumral rengini denemek istiyorum ama saçımda kızıl boya var.. sizce kapatır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba denediniz mi acaba bende düşünüyorum.

      Sil
  2. Merhaba yazınız çok güzel bende aynı markanın Green Therapy Krem Saç Boyası 6.1 Koyu Küllü Kumral rengini kullanmak istiyorum ama saçımda kızıl boya var sizce kapatır mı

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle kusura bakmayın biraz geç oldu yorumunuzu görmem ama geç de olsa en azından bundan sonrası için yardımı olacağını düşünerek sorunuzu yanıtlamaya çalışıcam🙏 Öncelikle boya numaraları çok önemli saçınızdaki en son boya şu an boyamak istediğiniz numaradan daha küçük bir sayıysa daha koyudur ve saçınızı açmadan maalesef boya rengi tutmaz..yani siz 6.1 boyamak istiyorsunuz saçınızı öncesinde 5 ve altında numaralardan biriylr boyadıysanız bir değişiklik olamayacaktır..istediğiniz rengi elde edebilmek için öncelikle saçınızdaki boyayı akıtmalısınız..sonrasında ancak istediğiniz boyayı kullanırsanız iyi bir sonuç elde edebilirsiniz..birde çok yanıltıcı bir konuda boya kutularındaki resimler hiçbir zaman o renkler olmuyor hep koyu tutuyor bu nedenle karteladan bakmak en sağlıklısı..umarım yardımcı olabilmişimdir..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Selamlar Ebru ben tanıştığıma memnun oldum Gratis mağaza Green Therapy 6.7 çikolata kahve memnun ve kumral buğday ten mavi yeşil gözlü sarışın değil esmer değil bu rengi tavsiye ediyorum amonyak yok şakakları beyaz saç kapatıcı deneyiniz sevgiler

    YanıtlaSil