ust reklam

25 Şubat 2013 Pazartesi

Diadermine Lift BB Krem

Bim'in her hafta cuma günleri fırsat reyonu oluyor.Bu reyonda marka ürünleri piyasa değerinin altında alıcılarıyla buluşuyor. Bu hafta birçok blogger arkadaşımın sayfalarında tanıtımını yaptığı BB kremlerden satıldığını görünce hemen almak istedim.Sevgili blogger arkadaşım Sev Onu 'nun sayfasında deneyimini paylaştığı maybeline BB kremi görene dek pek BB kremler hakkında fikrim olduğu söylenemezdi.


Neyse Bim den Diadermine Lift BB kremin açık tonunu hemen satın aldım.Fiyatı da bir hayli uygundu bu ürünün,araştırdığım kadarıyla piyasa değeri 19.90 tl civarında bense Bim'in fırsat reyonundan sadece 9.95 tl 'ye bu ürünü satın aldım ve uygulama sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim.Birçok blog sayfasında çeşitli BB kremlerin kullanıcı yorumlarını okudum ,genellikle olumsuz yorumlardı.Diadermine hakkında herhangi bir kullanıcı yorumuna rastlamadım.Öncelikle Diadermine kremin vaadettiklerine bir bakalım;


 Bu ürün aynı zamanda yaşlanma karşıtı bir etki vaadediyor,ben 35+ yaş gurubunda olduğum için kolajen üretimi ve sıkılık kazandırma kısmı beni bir hayli ilgilendirdi:)



 Cildim karmadan yağlıya dönüktür ve genellikle kullandığım kozmetik ürünler ,buna iyi markalar da dahil,cildimde yağ bezelerinin oluşmasına ya da sivilcelenmeye sebebiyet verir,hem de kullandığımın ertesi gününde bu kötü sonuçlarla karşılaşmışımdır.Diadermine BB krem cildimde yağlanma ya da sivilcelenme oluşturmadı,parlamaya sebep olmadı,cilt tarafından hemen emiliyor.
Buğday tenliyim ve soluk bir cilt rengim vardır, ayrıca pürüssüz bir cildim de yoktur maalesef, Diadermine BB kremi sürdüğüm de tenimin rengi güzelleşti fondoten ya da pudra kullanmadan günlük makyaj için güzel bir zemin oluşturdu yüzümde,işte buyrun aşağıda bileğime uyguladığım halini resimledim;
                                                             
                               UYGULAMA ÖNCESİ

                                
                               UYGULAMA SONRASI


Sizin de resimler de görmüş olduğunuz gibi ürünün kapatıcılığı da gayet iyi görünmekte ,bileğimdeki damarlarım dahi görünmüyor.

Ben ürünün açık tonunu almayı tercih ettim,eğer buğdaydan esmere dönük bir cildiniz varsa ortadan koyuya dönük renk tonu da bulunmakta.
Diadermin Lift BB kremden memnun kaldım ve size de bu ürünü öneriyorum.
Benim gibi allerjik bünyeli olanlarınız varsa eğer Diadermine BB kremin kutusunda hipoalerjenik olduğu da belirtilmiş bunu da ayrıca belirtmek isterim.

Sevgiyle...


19 yorum:

  1. Ürün tanıtımlarını görünce açık tonunu bende aldım. Kapatıcılığı güzel, cildi sıkılaştırma özelliğine gelince deneyip göreceğiz bakalım:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum sana da sevgiler tatlım..yorumun için de ayrıca teşekkür ederim...takibindeyim :)))

      Sil
    2. Slm canım benim tenim esmer buğday karışık bişi ama kremi koyu aldım renk tonumu açsın istedim normal rengimi koyulastir maz dimi

      Sil
    3. Merhaba hem renginin açılmasını istemişsin ama hem de koyusunu almışsın :)
      açık rengini alman daha iyi olurdu ben de buğday tenliyim açık olanı kullanıyorum.

      Sil
  2. Merhaba ♥
    Blogumda 1 adet mimin var bekliyoruuummm ♥

    YanıtlaSil
  3. daha cokkkkkk alısverıs yazılarıı ve mac chanel tarzı degılde uygun olsun ısterımm sevgılerrrr

    YanıtlaSil
  4. Mrh benim yasım 26 ve cildimde sıcaktan ve güneşten kizariklik oluyor diadermine nin BBkremini kullanabilirmiyim? Onceden teşekkürler.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım gec geldi biraz cevabım ama inşallah tekrar bakarsın..BB krem cildindeki renk farklılıklarını kapatabilir ama öncelikli olarak bence yüksek korumalı güneş kremi kullanmalı ve cildini günese karşı korumalısın ..sevgiler

      Sil
  5. bunun yaş sınırı var mıı?

    YanıtlaSil
  6. ben beyenmedim bana orta tonunu verdi satıcı hatta dedim tüp patlamış gibi olursa gelicem gel dedi gittim lafı kıvırıyo :) bende sivilce yaptı 3 tane sivilce çıktı ve yüzümün derilerini soydu pul pul dökülüyo ben tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette her cilt tipinde farklı sonuçlar olabilir..Ancak ben karma ve sorunlu bir cilt tipim olmasına rağmen sorun yaşamadım..hala da kullanıyorum..demek ki sizin daha hassas bir cildiniz var.

      kötü olmuş ..geçmiş olsun :(

      Sil
  7. Ben acık bugday tenliyim.Kremin koyu rengini yeni aldım kullandım hiç sırıtmadı.Esarbımda leke bırakmadı.Dogal görünüyor şimdilik günlük kullanım için ideal gibi hissettirdi bana.Cilt hassasiyetim yüksektir bakalım sık kullanım sonrası sonuç ne olacak.Kremin yapısı neredeyse nemlendirici gibi sanki bi avuc nemlendiriciye 2 damla renklendirici (fondöten) damlatmıs gibi...Ebru Çakıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEsinlikle katılıyorum. Sıfır kapatıcılık, pürüzsüzlük vs. Vaadettiği hiçbirşeyi yerine getirmiyor bir kere. Benim cilt tipim karmadan yağlıya dönük fakat kremin içine renklendirici oymuşsunuzu gibi ama renk yok :)

      Sil
  8. Ben bu kremden aldım yaş bölümünü görmedim 25 50 yaş yaziyo ben 15 yaşındayım zaten sadeve hafta sonları kullanacagim sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,elbetteki cildin için yaşına uygun ürünler kullansan çok daha iyi olur.Ama sonuçta bu bb krem öncelikli olarak cilt tonunu düzgünleştirmeye yarayan bir ürün.Sürekli kullanmadıktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum.

      Sil
  9. +35 yaş grubu altı kullanamıyor mu ya mesela ben mesela 20 li yaş gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 35 yaş altı kullanamaz diye birşey söylenmez ama bu ürün ciltte ki yaşlanma belirtilerini özellikle kollajen üretimini destekliyor senin zaten böyle bir şeye şu an için ihtiyacın yok :)

      Sil
  10. Bn anlamadım bu krem bir fondtenmi sürüp snra yukanmıyomu nasıl kullanılır

    YanıtlaSil
  11. Adım filiz Bu kremmi fondotenmi anlamadım sürüp snra yıkanmıyomu yoksa sürdükten snra bütün gün yüzdemi kalıyor nasl kullanılır bn ilk kez kullanacağm

    YanıtlaSil