ust reklam

28 Ocak 2017 Cumartesi

GARNIER Color Naturals 5 Açık Kahve Boya Deneyimim

Yine bir evde saç rengi değiştirme deneyimimle karşınızdayım ;))

Biz kadınların saçlarıyla boya işleriyle uğraşısı bitmez valla..Bir de beyazlar daha boyayı sürdüğümüzün 1.haftası belirmeye başlamıyor mu..Ne olurdu sanki 1 ay boyunca dayansaydı o boyalar..Biz de uğraşmak zorunda kalmazdık ..di mi ama ?

Aslında doğal boyaları kullanmak lazım yani o organik dediklerini amma velakin o organik boyalar da hiç beyazları kapatmıyor ki :(

Neyse lafı çok uzattım sanki saadete geliyorum..Saçlarımı açmıştım her zaman ki gibi istemeden boya üstüne boya vurarak kararan saçlarımı..Amacım güzel bir kahverengi elde etmekti ancak yine alacalı bulacalı duruyordu.. ışık vurduğun da bazı yerlerde siyahlıklar bazı yerlerde açıklıklar ..Bu yansımalardan hiç haz etmiyorum ..İşte bu yüzden yine koyultmaya karar verdim..Dedim ki hepsi bir renk olsun bari koyu bir renk alayım da..
Bir önceki saç boyam Loreal Excelence İntence 5.3 Sıcak çikolataydı.
                         Ve bu boyayla boyanmış olan saçlarımın rengiyse şu şekildeydi;



           Sonrasındaysa Garnier in Açık Kahvesini aldım ve boyama sonucumsa şöyle oldu :)


Kapatıcılık konusunda Garnier gayet başarılı, hepsi baştan uca aynı renk oldu mu derseniz o kısım birkaç kere aynı boyayla boyarsam olur ancak..

Bu arada belirtmeden geçemiycem Garnier Loreal boyalarından sonra 2.favori saç boyam..Neden mi?

Bir aralar palette kullanıyordum saçlarım öyle sertleşti öyle yapısı bozuldu ki anlatamam ..Loreal den şaşmamak lazım dedim ve Garnier de aynı şekilde..Saçlarım yumuşacık ve pırıl pırıllar..

Bu da reklam sloganı gibi oldu ama neyse ..:))


Sizde deneyimlerinizi benimle paylaşın lütfen..



Sevgiler...



2 yorum:

  1. Garnier Doğal Color Kremin 3 Koyu Kahve boyadım çok memnun kaldım.Bazı markaların 3 Nr Koyu Kahvesi siyah gibi sert bir renk tutuyor.
    Garnier benim beğendiğim gibi çok doğal Kotu Kahve bir renk.Sacımı sert yapmadı gayet güzel bir boya çok beğendim.Sacımı sertleştiren boyaları beğeniyorum saclarımın teleri çok ince boyalar biraz kalınlaştırıp sertleştirdigi zaman saclarım daha güzel şekil alıyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende kahve 04 numarasini denedim siyah oldu resmen saclarim merak ettigim yikadaikca acilirmi

    YanıtlaSil