ust reklam

3 Mart 2013 Pazar

VICHY LIFTACTIV RETINOL HA

Uzun bir zamandan beri kullandığım ve gayette olumlu sonuçlar aldığım Vıchy 'nin Kırışıklık Karşıtı Gece Bakım kreminden bahsetmek istiyorum sizlere..
Bu ürünü 1 yıldan fazla bir zamandır kullanıyorum,yaşım 38 doğal olarak özellikle yanak bölgesinde kolajen dokuda kayıplar yaşanıyor,çok fazla gülümseyen ve mimikli bir insan olduğumdan da o bölgede minik kırışıklıklar oluşmuş durumda.Vıchy 'nin bu kremini kullandığımdan beri gözle görülür şekilde kırışıklıklarım açıldı.Aynaya baktığım da beni mutsuz eden o çizgiler azaldı ve gerginlik ,sıkılık kazandı.Sanırım en doğru kelime sıkılık kazanması.
Kremin yapısı son derece yumuşak ve yağsız ,özellikle cildiniz benim gibi karmadan yağlıya dönükse su bazlı bu krem tam size göre diyebilirim.Allerjik yapımdan dolayı kozmetikle aram iyi değildir.Hem yaşlanma belirtileriyle savaşmak için krem kullanmak zorundaydım ama bir taraftan da cildim yağlı olduğundan kullandığım kremlerin yüzümde yarattığı ertesi gün sivilcelerine müzdarip kalıyordum.Vıchy'nin kırışıklık karşıtı gece kreminde asla böyle bir sonuçla karşılaşmadım .
Vıchy Lıftactiv Retinol HA krem içinde hyaluronik asit bulunmakta,bu da 30 yaş üstü biz kadınlar için dolgunlaştırıcı etki demek oluyor.
Vichy Termal Suyu içeren hipoalerjenik formülü hassas ciltler üzerinde test edilmiş.
Ayrıca yüzünüze sürdüğünüzde hemen emiliyor ve teninizde kadifemsi bir doku yaratıyor.



Vıch 'nin LIFTACTIV RETINOL HA kreminden son derece memnun kaldım, Tüm kırışıklara karşı etkili gece bakımı arayan 30 yaş üstü kadınlar kullanabiliyor , ben de kesinlikle tavsiye ediyorum.

                                     Sevgiyle ve Güzellikle...                                                                                                                                                                                                                                      

21 yorum:

  1. bizde tavsiyeni hemen dikkate alıyoruz canımcım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyemi dikkate al canımcım..sen zaten gördüğüm kadarıyla gergin bir cilde sahipsin ama çok kaliteli ve vadettiğini gerçekleştiren bir ürün gerçekten :)

      Sil
  2. boll boll alışverişş yapda gorelim cnm cok guzel blogg ucuz urunler all bakalımm

    YanıtlaSil
  3. Tarafımdan mimlendiniz,bloguma bekliyorum,sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  4. Biz de bu ürünü sitemizde bulunduruyoruz gerçektende talep gören bir ürün, bu paylaşımı yaptığınız için teşekkür ederiz; zira etkili bir üründür.

    Uz. Ecz. Nedim GÖRGÜLÜ

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarınız benim için önemli teşekkür ediyorum..ayrıca sitenizi inceledim ,ben aynı ürünün göz kremini de kullanıyorum yakında bununla ilgili de bir post hazırlayacağım, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hello there and thank you for your information – I've definitely picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this web site, as I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement in google
    and could damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords.

    Anyway I am adding this RSS to my email and can look out
    for much more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again soon.

    Here is my web page - Anti Aging Eye Creams

    YanıtlaSil
  7. Thanks for this.I will look your web page.

    YanıtlaSil
  8. Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs far more attention.

    I'll probably be returning to see more, thanks for the info!

    my blog :: what to say to women in bars

    YanıtlaSil
  9. I am regular visitor, how are you everybody?
    This piece of writing posted at this web site is in fact nice.


    my homepage; Go Away Wrinkles and Feel Healthy with Kollagen Intensiv

    YanıtlaSil
  10. May I just say what a relief to find someone who really understands what they are talking about on
    the internet. You certainly realize how to bring a problem to light and make it important.

    More people should check this out and understand this side of
    the story. I was surprised that you're not more popular because you definitely possess the gift.

    Also visit my weblog :: Kollagen Intensiv Review

    YanıtlaSil
  11. Spot on with this write-up, I really think this website needs a lot more attention.
    I'll probably be returning to read more, thanks for the information!

    my web blog ... forget your old moisturizers

    YanıtlaSil
  12. Pretty! This has been a really wonderful article. Thank you for providing this info.


    my weblog; http://nuescienceblog.net

    YanıtlaSil
  13. Amazing things here. I am very happy to peer your article.

    Thanks so much and I am looking ahead to touch you.
    Will you please drop me a e-mail?

    Here is my web site ... http://alorereview.org (http://gexcall.unex.es/elearning/user/view.php?id=12876&course=1)

    YanıtlaSil
  14. First off I want to say great blog! I had a quick question in
    which I'd like to ask if you don't mind. I was curious to find out how you
    center yourself and clear your thoughts prior to writing.
    I have had a difficult time clearing my thoughts in getting my ideas out.

    I do take pleasure in writing however it just seems
    like the first 10 to 15 minutes are wasted just trying
    to figure out how to begin. Any suggestions or hints?
    Cheers!

    My homepage Bellagenix

    YanıtlaSil
  15. If some one wishes expert view about blogging and site-building then i suggest him/her to visit this webpage, Keep up the pleasant work.


    my site :: Kollagen Intensiv Review

    YanıtlaSil
  16. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this outstanding blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding
    your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this
    site with my Facebook group. Talk soon!

    Review my weblog :: http://kollagenintensivreview.org

    YanıtlaSil
  17. Thank you, I've just been searching for info approximately this subject for a long time and yours is the best I've came upon till now.
    However, what about the conclusion? Are you positive in regards to the supply?


    Feel free to surf to my web blog http://nuescienceblog.net

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bır sorum olacak ben 26 yaşındayım bu ürünü kullanabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      Bu ürün 30 yaş ve üstü bayanlar için ancak cildinde özellikle yanak bölgende elastikiyet kaybı olduğunu gözlemliyorsan kullanabilirsin ya da ince kırışıklıklar baş gösterdiyse..

      Sil
  19. Gözenek küçültüyor mu ben ideal serisini kullanmıştım o da iyi sıkilık kaybım var cildim karma gözenek sorunum var

    YanıtlaSil