ust reklam

13 Şubat 2017 Pazartesi

FLORMAR Perfect Coverage LIQUID CONCEALER

Özellikle göz altı morlukların dan şikayetçi olanlar için bu yazı oldukça faydalı olabilir. Hepiniz bu konuda yardımcı olabilecek pek çok markayı ve ürünü denemiş bazılarından memnun kalmış bazılarından da memnun kalmamış olabilirsiniz. Benim tek bir ürüne ya da markaya sadık kaldığım pek söylenemez. Daha önce maybellıne kapatıcı kullanmıştım fena değildi ama çabuk dağılması problemdi yani göz altlarım da tutunamıyordu. Flormar kapatıcıysa yine aynı kıvamda olmasına rağmen uzun süre etkisini kaybetmiyor.



Kozmetik ürünlerde koku benim için çok önemlidir hele de yüzüme kullanıyorsam bu krem olur kapatıcı olur fark etmez bazıları çok ilaç gibi kokuyor ya öyle ürünleri kullanmakdan pek hazzetmiyorum almamayı tercih ediyorum. Flormar kapatıcının kokusu hoş, dokusu, tende dağılımı güzel. Kapatıcılık seviyesi de hiç fena değil. Benim gözaltlarım gerçekten çok çukur ve mor ..Beni mutlu etti bu ürün açıkçası..Zaten resimde de göreceksiniz bir gözüme uygulanmış diğerine uygulanmamış halinde de her şey açıkça belli oluyor. Bunun dışında ürün 5 renk den oluşuyor.ben 03 nolu olanı kullanıyorum.


Neye göre karar vericez peki derseniz kesinlikle teninizden koyu bir kapatıcı almalısınız derim.Çünkü düşünülenin aksine açık renk kapatıcı alınınca o morluk kapanmıyor daha da bir mor oluyor. Açık renkleri değil göz altınıza yakın koyu renk kapatıcıları tercih etmelisiniz.


Ürün sadece kapatıcılık vaad etmiyor ; Tüm cilt tipleri için ideal olan bu ürün,yoğun kapatma özelliği sayesinde cilt yüzeyindeki tüm kusurları kapatır. İçeriğindeki organik bileşimler,cilt tabakasının onarılmasını ve korunmasını sağlar.   Anti aging ve kırışıklık giderici özelliği mevcuttur. Diyor ürünün tanıtımında.

Bunun dışında gözaltlarımızdaki çizgilere dolup çirkin bir görünüm de oluşturmuyor.

Benden söylemesi..


Sağlıkla ve güzellikle...

1 yorum:

  1. Teşekkür ederim bende yeni aldım sizin sayenizde içim rahatladı :)

    YanıtlaSil