ust reklam

31 Mart 2013 Pazar

Vazelin Kakao Yağı

Krem almadan önce muhakkak kokusuna bakarım önce, çünkü benim için güzel kokması çok önemlidir..Yani öyle kokusuz kremlerden pek hazzetmem doğrusu..E bir de konu kakaonun o dayanılmaz kokusu olunca almadan edemediğim kremimle karşınızdayım :))
Bizim burada yeni keşfettiğim bir UCZ market var , ev için bişeyler almaya çıktığımda dikkatimi çekti Vazelinciğim..Bir kokusuna bakayım dedim hıımmm mis ..Baktım 100 ml lik şişesinde 2.5 tl  ..e hemen kapıverdim..
Üzerinde el ve vücut losyonu yazıyordu..bacaklarımda son zamanlarda pek bir kurumuştu ..Banyo sonrası sürdüm ..O pul pul görüntü gitti pürüzsüz yumuşacık oldu cildim..Gerçekten çok hoşuma gitti..Zaten kokusu harika..Tabii ben vazelini ayaklarıma topuklarıma da sürdüm..Tabii ki sert kurumuş topukları pamuk gibi yapma özelliği yok ..zaten bu sert topuk meselesi ayrı bir olay ya neyse..ama yinede iyi gelmedi değil hani..
Uzun lafın kısası canlarım, Vazelin Kakao Yağı ve E vitamini içeren kremimle pek bir kaynaştık biz..E siz de kaynaşın ve hemen edinin derim..Etkisi uzun süre devam ediyor..
Vadettiklerine gelince şöyle buyrun;
Zengin kakao yağı cilt dokusunu pürüssüzleştirmeye yardımcı olur,
Bakım yapan nemlendirici cilde yumuşaklık ve esneklik kazandırır. 
                   
Aynen vadettiği gibi cildiniz parıldıyor, pürüzsüz yumuşacık oluyor ben çok sevdim. 
      Sizin de seveceğinizi düşünüyorum ..


Güzellikle kalınnn..


6 yorum:

  1. kokusuna ben de bayıldımmm..ama topuğumuza lapitak sürüyoruz banucuğummmmm, unuttun mu??

    YanıtlaSil
  2. hiç unuturmuyum Demetcim:)) ama ben hala lapitak la buluşamadım biliyormusun:((

    YanıtlaSil
  3. bu arada ben onu 25 tl ye değil 3 tl ye aldım

    YanıtlaSil
  4. bu arada ben onu 25 tl ye değil 3 tl ye aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simgenurcum o 25 tl nin arasında nokta var :)))

      Sil
  5. en son watsons da 3.99a gördüm 100ml idi sanırım.Almadım elimde alternatif bi kremim oldugundan.Ama cesitleri artmış Vaseline nin.Diğer çeşitlerinin kokusunuda duymalısınız bence :) 400ml si de 13.99a satılıyordu indirimde... bilginize...

    YanıtlaSil