ust reklam

14 Şubat 2018 Çarşamba

Farmasi BB Krem

Farmasi ile nasıl tanıştığımdan Farmasi sihirli sünger yazımda bahsetmiştim.
Firmanın ürünleri %100 yerli ve bugünkü yazımın başrolü de BB kremine ait..


Ben fondöten den pek hoşlanmıyorum çünkü kalın bir tabaka oluşturuyor yüzde ve o his de çok hoş olmuyor..çook önemli bir gece olur düğün vs belki o zaman kullanılabilir ya da ben belki kullanabilirim ama onun dışında doğal görünümden yana olduğum için BB kremleri kullanmayı seviyorum.
Farmasi BB krem daha ilk anda beni kokusuyla kendine hayran bıraktı. Gerçekten öyle hoş ve güzel kokuyor ki ..genel de ya da şöyle söyliyim başka bb krem denemelerimde hoş kokulu olmayan pek çok ürün oldu..
Onun dışında Farmasi BB krem tek bir kremle 7 ayrı özelliği bir arada bulunduruyor;
1. İçeriğinde ki macadamia özü ile gün boyu nemlendiriyor,
2. Vitamin B3 ile cilde doğal bir parlaklık kazandırıyor,
3. SPF 15 koruma faktörü sayesinde güneşin zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek oluyor,
4. İpek proteini sayesinde yumuşacık bir cilt sağlıyor,
5. Yulaf özü cildi besleyerek onarmaya yardımcı oluyor,
6. Kollajen ve argan yağı ile canlandırılmış etki sağlıyor,
7. Ultra hafif formülü ile gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatıyor.



Ürünün 2 farklı renk seçeneği bulunuyor; ben buğday tenliyim ve açıktan ortaya tonu kullanıyorum,


siz daha koyu iseniz ortadan koyuya tonu tercih edebilirsiniz.


Uzun zamandır bu ürünü kullanıyorum cildime sürdüğümde kadifemsi bir doku bıraktığını söyleyebilirim.. yağlı bir his olmuyor, parlama yapmıyor. Mis gibi de tatlı bir kokusu var ürünün..
Kusurları kapatma konusunda da bence hiç fena değil gözaltlarınız için dahi kullanabilirsiniz.


Sevgiyle ve güzellikle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder