ust reklam

7 Şubat 2018 Çarşamba

Makrome Bileklik Yapımı

Merhaba ,
Makrome bileklik yapmak isteyenlere bilgi vermek amacıyla bu yazıyı yazmaya karar verdim.
İnternette yapımı anlatılan pek çok video var resimlerle örneklemeler de fikir açısından iyi hoş da kimse hangi kalınlıkta ip kullanıldığından ürünleri nereden temin edebileceğimizden pek bahsetmiyor. Giyen bayan 'ın burada ki bir videosunda kadıköyden temin ettiğini duydum o kadar ayrıca bu video da nasıl makrome bileklik örebileceğinizi de öğrenebilirsiniz.
Öncelikle bu iş için makrome ipi kullanılıyor ve en zarif haliyle 1 mmlik makrome iplerinden almalısınız. Kadıköyde Caferağa mahallesinde Reks sinemasının karşı sokağında aşağı doğru inerken solda bu iş için ara aparatı bitiş boncuğu ve ip bulabileceğiniz bir toptancı bijuteri var. Oldukça rağbet gören bir bijuteri. Ben çömez olduğumdan ilk dükkana girdiğimde bi beynim dönüverdi. Ne alacağımı nereden başlıyacağımı şaşırdım.. İpliklere mi bakıyım acaba hangi kalınlıkta iplik almalıyım hangisinle örersem ucuna ne takmalıyım vs..Valla saatler aktı gitti . Nitekim çok da bilmediğimdem kendimce doğru olduğunu düşündüğüm kalınlıkta makrome ipi ve çeşitli aparatlarla çıktım dükkandan ..Çok istediğim kırmızı ip rengini bulamadım sonra aynı sokaktan  aşağı süzüldüm ilk sol sokakta ki Aylin bijuteri de istediğim kırmızı ipe kavuştum. Orada örülü modellerde vardı ancak bu ilk alışverişim olduğundan ilk dükkanda bütün enerjim bitmişti. Etrafı kolaçan edemedim fazla bana 1mm lik iple ördüklerini söylediler ve 1mm makrome ipi verdiler. Ben internetteki resimlerden daha kalın bir iple örmem gerektiğini düşünmüştüm ama yanılmışım. İnce iple hem modeller daha zarif oluyor hem de boncuklardan daha rahat geçiyor.
Büyük bir keyifle ve hevesle modellerimi yapmaya başladım. Aşağıda da sizinle paylaşıyorum.



Umarım size fikir verir siz de kendi zevkinize uygun bileklikler yaparsınız.


Sevgiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder