ust reklam

24 Şubat 2013 Pazar

Ne İzledim # Kelebeğin Rüyası #

Bu sabah uyandığımda magazin programlarından birinde
"Kelebeğin Rüyası" filminin galasıyla ilgili bir haber vardı..Filme giden oyuncular filmle ilgili yorumlarını açıklıyorlardı..Herkes çok beğendiğini söyledi, ayrıca günlerdir gördüğüm billboardlarda ki reklamlar da bir albeniliydi.Kıvanç Tatlutuğ,Belçim Erdoğan,Mert Fırat başroller de ; Yılmaz Erdoğan hem yazmış hem yönetmiş..e gel de gitme gel de merak etme ..bi de tv de fragmanlar dönüyor, kısaca filmi çekici kılan enstrümanlar bir hayli fazlaydı..
Kıvanç Tatlutuğu Aşk-ı Memnu da hiç beğenmezdim ama "Kuzey-Güney "bir geldi,başka bir Kıvanç Tatlutuğ girdi hayatımıza ,hadi yaa ne güzel ne de başarılı dedirtti..Belçim Erdoğan "Aşk Tesadüfleri Sever "filmiyle kalplerimiz de bir yer edindi. Mert Fırat' "Başka Dilde Aşk" ve "Beni Unutma " filmlerindeki performansıyla göz doldurdu.Derken "Kelebeğin Rüyası" nda bu üçlü buluştu..
Buraya kadar herşey iyi güzeelll..Akşam annemle filmi izlemek üzere Capitol Avm deydik.19:00 seansında salon da yer yoktu,20:15 seansına seçim şansımın kalmadığı iki koltuğu satın aldım.Tabii ben çok harika bir film olduğuna dair nasıl beklentiliyim nasıl..Film başladııı ...Oyunculuklar ,görsellik,filmin müzikleri,görüntü kalitesi herşey süperdi..ancak konu çok sığdı;Şair olmak için hevesli iki genç, onların aşkları ve amansız hastalıkları üzerine kuruluydu..Ağır aksaktı ..hep hadi şimdi bişey olucak evet ..diyorsunuz hiçbişey olmuyor böyle..içimde bişeyler eksik kaldı..
Film bitti....ama coşku heyecan yoktu maalesef..
Emeğe büyük saygım var, sonuçta bütün oyuncular, set ekibi ,senaristi ,yönetmeni ter döktüler saatlerce çalıştılar ama filmle ilgili hissettiklerim bunlar ...



4 yorum:

  1. Tatlım görüyor musun? ben de dün akşam aynı saatlerde aynı filmdeydim. Bugün de bloğumda yorumum var..veeee..yorumumuz da aynı..öpüyorum şekercim:))

    YanıtlaSil
  2. Yavrum benim görmezmiyim gördüm :)))Bu kadar mı olur dedim..aynı dönem çocuklarıyız ya..genel itibariyle beğenilerimiz,düşüncelerimiz ortak paydada buluşuyor:))

    YanıtlaSil
  3. bnde gtcektim hala gdemedim..bu arada bnm bloğumada beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alya'cım hoşgeldin canım:) ben de hemen sana uğruyorummm...sevgiler

      Sil