ust reklam

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Essence Rimelleri

Göz makyajının olmazsa olmazı rimeller..Peki hangisi makbul sizce ?
Gür gösteren, uzun gösteren, suya dayanıklı çeşitleriyle piyasa da bir çoğu mevcut..Ya siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Tabii ihtiyacınıza göre birini tercih ediyorsunuz ama marka çeşitliliği de cabası hangisini seçeceksiniz..
İşte bu konuda deneyimimi paylaşmak istedim sizinle..Piyasa da bir çoğumuzun bütçesini aşacak rakamlar da satılan ürünler mevcut ama  siz de benim gibi hem keseme uygun olsun hem de kaliteli bir ürün kullanayım derseniz eğer Eczacıbaşının ürünü Essense rimellerin den birini tercih edebilirsiniz.Bu arada fiyat demişken her iki ürünü de 9.90 tl ye aldım.

Essense nin iki çeşit rimelini kullanıyorum şu anda..İlki
get BIG LASHES volume boost WATERPROOF suya dayanıklı maskara , kirpikleri oldukça dolgun gösteriyor .Bu suya dayanıklı meselesi özellikle önümüzdeki deniz kum güneş havaların da bizi kurtaracak cinsten..Adı üstünde suya dayanıklı eğer uygun bir göz makyajı temizleyicisi kullanmazsanız vallahi gözünüz çıkar o rimel kalıntıları gözden çıkmaz...:))
Bu da yaşanmışlıkla sabittir..Ayrıca ayrı bir post konusudur..

Birinci rimelden çok memnundum ilk kez kullandım kirpikler gayet dolgun hale geliyordu.Ancak iyi bir göz makyajı temizleyicim olmadığından sıkıntı yaşıyordum bu yüzden suya dayanıksız olanını yani water proof olmayanını denemeye karar verdim...Neyse uğradım yine gratis e illa buradan alacaksınız diye birşey yok tabiiki ama ben tüm kozmetik ürünlerine hem çeşitlilik hem de istediğim fiyat aralıklarında  ulaşabildiğim için gratisi tercih ediyorum..Ve ayrıca satış uzmanları da oldukça ilgili ve yardıcı oluyorlar..
Danışman kızımız bana ESSENCE marka  I <3 EXTREME crazy volume mascara yı önerdi ve yanında Neutrogena nın suya dayanıklı maskarayı bile rahatça çıkaran göz makyajı temizleyicisini..(Bu arada EXTREME olan waterproof olmayan maskaramız. )

Gelelim sonuca suya dayanıksız maskara çok ıslak bir kıvamda geldi bana sanırım üst üste fırça darbeleri yapmamak gerekiyor kirpikler de ağırlaşma oluyor çünkü..Kirpikleriniz zaten uzun ve gürse bu çeşidi tercih edebilirsiniz ama gür değilse bence yine water proof olan daha iyi böyle olunca iyi bir göz makyajı temizleyiciyle water proof maskaranız ve siz mutlu mesut yaşayabirsiniz.

Sevgiyle ve güzellikle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder