ust reklam

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kıss Quick Cover Beyaz Saç Kapatıcısı

Sizin de saç diplerinizden on beş gün gelmeden  beyazlarınız fışkırıyorsa  tam da doğru yerdesiniz demektir.
Bu beyaz saç mevzuu yaşla da alakalı değil üstelik, genetik faktörler de maalesef çok erken yaşlarda saçların beyazlamasına neden olabiliyor.Bir de boya konusu var , bir rivayete göre saçlarını boyayan kişilerin saçları daha da çabuk beyazlıyor.
Onu bunu bilemem ama özellikle şakaklarda ki akların pek de güzel göründüğü söylenemez. Tabii bundan kurtulmak istiyor insan.Boyuyoruz saçları daha on beş gün olmamış , bir daha mı kimyasalları kafaya süreceğiz sonra bir dip boya için erkenden kuaförlere paraları dökeceğiz bir de üstelik boya kafa da bekleyeceğiz. 

Neyse ki bizleri düşünmüşler,  piyasa da bunun için ürünler mevcut ,böyle ruj şeklinde olanlar ,kalem şeklinde olanlar var ,bir de kirpik maskarasına benzeyen şu an sizinle paylaştığım ürünlerden var.Daha önce ruj şeklinde olanlardan denemiştim ama kullanımı çok kolay değildi üstelik dağılıyordu, kafa derim boya oluyordu  böyle olunca kendisiyle pek anlaşamadık ve ne yalan söyleyeyim çöpe gitti.
Ama bu maskara şeklinde olan çok kullanışlı istediğim sonucu alabiliyorum, maskarayı saç diplerinize hafif dokunuşlarla sürüyorsunuz işlem tamam ,o kötü görüntü yok oluyor gerçekten hiç fena değil.Üstelik dağılmıyor da saç derisini boyamıyor. Tere , neme karşı dayanıklı,çıkarmak isterseniz saçlarınızı şampuanlamanız yeterli oluyor.

Siyah ,kahve,açık bakır,koyu kahve,kızıl kahve tonları var .Burada önemli olan saçınıza uygun olan tonu bulmak.
Bu arada bu ürün erkekler için de uygun, yüz bölgesinde ki kıllar için de kullanılabiliyor.

Nerden alabilirim derseniz , gratis- watson gibi kozmetik marketlerden rahatlıkla bu ürünlere ulaşabilirsiniz, bunun dışında internette de satışı yapılıyor.


Ben watson dan kahve tonunu 26.90 tl ye almıştım ama piyasa da daha ucuz ya da daha pahalı ürün seçenekleri de mevcut.


Kıss Quik Cover Beyaz saç kapatıcısını ben sevdim ,  size de gönül rahatlığıyla öneriyorum.


Sevgiyle ve Güzellikle...


4 yorum:

  1. harika şeyler paylaşıyorsunuz ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ben hic begenmedim berbat birsey hic tavsiye etmiyorum bırak şampuanla yıkamayı hep elime bulasti göz maskarasından bi farki yok o bile daha iyi

    YanıtlaSil