ust reklam

12 Ağustos 2020 Çarşamba

Jeuvenile Akneli Cilt Bakım Seti

   Sivilce ve akne problemi olanlara harika ürünlerden oluşan bir setle geldim💧😉

Oğlumun sivilce problemi uzun zamandır devam ediyordu ben de internetten ciddi bir araştırmaya girdim..Karşıma @jeuvenile.tr markası çıktı..Tabii birçok ürün deneyip olumlu sonuç alamayınca insan hemen olumlu yorumlara güvenip bir ürün satın almaya çekiniyor..Daha önce sivilce sorunlarına kesin çözüm deyip aldığımız pek çok üründe hayal kırıklığı yaşamıştık ancak çok şükür ki bu üründe bu olmadı🙏Ürünü paylaşmak için 40 gün bekledim ..Bunun sebebi elbette oğlumun yüzündeki değişimi ve iyileşmeyi görmek adınaydı..Set yıkama jeli, tonik ve kremden oluşuyor..Sabah-akşam günde 2 kez önce yıkama jelini arkasından toniği ve kremi uyguluyorsunuz..Başlarda yaklaşık 10-15 gün ciltte bir kusma oluyor..Bu ne demek, cilt altında biriken yağlardan kaynaklı çıkması muhtemel tüm sivilceler çıkıyor..Ancak sonrasında bir iyileşme süreci başlıyor..Bu arada  kusma olayı herkeste olacak diye de birşey yok.. Haklı olarak insan sivilceler çoğalınca ürkebiliyor ve ürünü kullanmayı kesmek isteyebiliyor..Ancak etkisini görebilmek için kullanmaya devam etmek gerekiyor ..Eminim ki bu dertten muzdarip pekçok kişi vardır..Cildimizin iyi ve sağlıklı görünmesi mutluluk verici..İstedim ki aynı problemi yaşayan ve bu zamana kadar denediği ürünlerden fayda görememiş olanlara da faydası olsun🌼🌼🌼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder