ust reklam

6 Eylül 2020 Pazar

Kolay Tiramisu Tarifi

Hiç kedi dili bisküvisiyle tiramisu yapmayı denediniz mi? Ben sürekli hazır pasta tabanlarıyla yapıyordum ama bu şekilde ilk kez denedim veee sonuç gayet başarılı👌Görselimi idare edin  çok da şahane sayılmaz farkındayım ama resim çekicem diye daha donmasını beklemediğimden yumuşacık haliyle ancak bu kadar olabildi💁

Tarife geliyorum hemen📝

Malzemeler;

2 paket kedi dili bisküvisi(kullandığınız kap ne kadar alırsa artık ben kare borcam kullanıyorum 1 paket artı 2.paketten de biraz 32-34 adet takribi)

2 su bardağı sıcak su

3 paket 3 ü 1 arada nescafe 


Kreması için;

1/2 su bardağı un

1/2 su bardağı buğday nişastası

1 su bardağı toz şeker

1 yumurta sarısı

1 lt süt

2 paket vanilya

200 gr labne peyniri


Üzeri için;

Kakao( 1 yemek kaşığı kadar serpiştiriyoruz)


Yapılışına geçiyorum💁

Öncelikle cam bir kabın içinde 2 bardak sıcak suyla 3 paket 3 ü 1 arada nescafeyi karıştırın ve soğumaya bırakın


Ocağa almadan önce tencerenin içinde un, buğday nişastası,vanilya,yumurta sarısı,toz şeker ve sütü iyice karıştırın.Ocağa alınca sürekli karıştırmak suretiyle muhallebi kıvamı almasını bekleyin takribi 8-10 dakikada yoğunlaşmaya başlıyor.Bu kıvama gelince ocağın altını kapatın ve labne peyniri ekleyip iyice karıştırın.

Şimdi döşeme işlemine geçiyoruz😋Borcamın tabanına hazırladığımız kremadan biraz yayıyoruz ince bir tabaka halinde😋Hani nescafe hazırlamıştık ya biz kremamımız hazırlarken o biraz ılındı ya da soğudu inanın farketmiyor😂 Neyse kedi dillerini alıp tek tek elimizle kahveye batırıp çıkarıp borcama diziyoruz sıra sıra asker gibi olacak, yanyana😂İlk sıra bitince üzerine kremayı döşüyoruz👌Sonra 2.kat kedi dilllerini bu kez ilk kattakinden farklı olacak şekilde diziyoruz; şöyleki ilk sıra dikey olacak 2.sıra yatay👍

Sonra geri kalan tüm kremayı üzerine döküyoruz, güzelce yayıyoruz vee Bittiii😊

Pasta üzerine çay süzgeci yardımıyla kakao serpiştiriyoruz ancak bu işlemi pasta iyice donduktan sonra yaparsak daha iyi oluyor😋

Afiyetler olsun💜

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder