ust reklam

27 Ocak 2013 Pazar

İnsanın Sekiz Yeteneği

Herkesin hayatında zor zamanları olmuştur elbet..Maddi sıkıntılar ailevi zorluklar ..Hani hepsi bir anda geliverir , o anda çok güçsüz hisseder ya insan..İşte benimde öyle zamanlarımdan birinde hayat beni bu kitapla karşılaştırdı..Bilmiyorum siz ne kadar işaretlere inanırsınız ama ben çok inanırım ve o işaretler bana her zaman heyecan vermiştir.. Yaklaşık 6 sene önce yoğun stresler yüzünden panik atakla tanıştım öncelikle elbette bir uzman yardımı aldım,şiddetli kalp çarpıntılarım oluyordu ve resmen öleceğimi sanıyordum ayrıca tansiyonla ilgili de problemler yaşıyordum.. Bu kitaptaki hepimizin uygulayabileceği nefes ve hareket çalışmalarıyla gerçekten şifa buldum.. İnsanın Sekiz Yeteneği'nde dünyaca ünlü Kundalini Yoga ustası Gurmukh beden ,zihin ve ruh sağlığını kazanmamızı sağlayan yöntemleri anlatıyor.. Bizi hasta eden  Öfke ,Korku,Suçluluk duygularımızla başa çıkmamızı sağlıyor.. Eğer yaratıcılığınızı arttırmak,sezgilerinizi güçlendirmek,daha sağlıklı ve sevecen olmak istiyorsanız ,İnsanın Sekiz Yeteneği sizin için demektir.. Elbette öncelikle bir uzmandan yardım almak şart ama bunun yanında destekleyici tedavi olarak bu kitabında faydalarının olacağı su götürmez bir gerçek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder