ust reklam

27 Ocak 2013 Pazar

1 Yaş Tütü Tasarımı

Geçtiğimiz haftalarda benim tatlı yeğenlerim İpek Ve Ömer'in doğum günleri gerçekleşti.İpeğin annesi ona pembe üzerinde siyah puantiyeleri olan bir tütü almıştı..O an itibariyle internetten arama yapmaya başladım ve beyaz tişörtler üzerine keçeyle yapılmış bir sürü örnek bluzlerle karşılaştım..İnternette bu kostümler 40-50 tl fiyatlarla satılıyor,tabii bunlardan sipariş vermek de mümkün olabilirdi ama ben kendim yapmaya karar verdim.. Nasıl yapılacağı hakkında bir fikrim yoktu sonuç itibariyle doğal olarak bu kostümlerin nasıl yapıldıkları değil sadece resimleri yayınlanmıştı ben de buradan bluzün yapım aşamasını sizlerle paylaşmak istedim.. Öncelikli olarak bana gereken pembe ve siyah keçelerdi ama çevrede bulmak gerçekten zor oldu..Sizde tütünüz ne renkse o renklerden keçeler satın alabilirsiniz..Keçeler çok makul fiyatlarla satılıyor ben çevremizdeki bir kırtasiyeden sadece 2 tl ye aldım ..Kostümlerde ençok miki fareli olanı beğendim ve onu uygulamaya karar verdim.. 

1)Önce beyaz bir karton üzerine bir nescafe fincanıyla bir daire çizdim bu farenin kafası olacaktı,sonrasında türk kahve fincanlarıyla iki kulak çizdim bunu yaparken tam bir miki fare kafası oluşturmalısınız..


 2)Kartondaki çizimleri makas yardımıyla kestim ve keçenin üzerine iğneledim,bu sayede keçe üzerinden düzgün bir şekilde şekli çıkarmam mümkün oldu 


3)Miki farenin bir de kurdelesi olur kafasında onuda yine kartona çizdim ve aynı şekilde pembe keçeden şeklini çıkardım..aynı işlemleri 1 yaş için ve İpeğin ismi içinde tekrarladım.. 


4)Son aşamaysa çocuğunuz için evde bulunan yada yeni alabileceğiniz beyaz bir body üzerine bu kestiğimiz parçaları yapıştırmak ..Bunu da nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yoktu mahallemizdeki terziden telayla bunların bluz üzerine yapışabileceğini öğrendim birkaç metre tela aldım hani bu pantolon paçalarını ütü yardımıyla yapıştırdıkları teladan.. 


5)Teladan küçük parçalar keserek keçelerin üzerine ütü yardımıyla transfer gerçekleştirdim sonrasındada bluzün üzerine koyup tekrar buharlı ütüyle yapışmasını sağladım..


 Ve bu da İpeğimizin üzerindeki hali:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder