ust reklam

27 Ocak 2013 Pazar

Tiramisu Tarifi



Tiramisuyu sevmeyen varmıdır bilemiyorum ,henüz sevmeyenine rastlamadım ama benim en çok sevdiğim tatlılardan biridir..doğum günlerinde,özel günlerde ,misafir ağırlayacağınız zamanlar da yada canınız tatlı çektiğinde evinizde kolaylıkla hazırlayabilirsiniz..

İşte malzemelerimiz:


1 adet hazır kakaolu pasta keki
3 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı şeker
1 adet yumurta
2 su bardağı süt
250-300 gr  labne peynir
2 paket 3'ü 1 arada hazır kahve
2 fincan sıcak su
Kakao

Hazırlanışı:

3 yemek kaşığı un 3 yemek kaşığı şekere 2 bardak sütü ekliyoruz ,içine 1 yumurta kırıyoruz ,tel çırpıcıyla güzelce karıştırıyoruz,Muhallebi kıvamını alana kadar karıştırmaya devam ediyoruz.Sonrasında ateşten alıyoruz.İçine bir paket (ben 300 gr lık labnelerden kullanıyorum) labne peyniri ekleyerek tel çırpıcımızla homojen kıvama gelene kadar karıştırıyoruz.
Diğer taraftan bir fincanda sıcak suyla 1 paket 3 ü 1 arada kahvemizi hazırlıyoruz, hazırladığımız bu kahvemizle almış olduğumuz pasta kekimizin bir yarısını kaşık yardımıyla ıslatıyoruz (kekimizi iyice ıslatmamız gerekiyor).Sonrasında hazırlamış olduğumuz muhallebi karışımının yarısından fazlasını kaşık yardımıyla ıslatmış olduğumuz kekimizin üzerine yayıyoruz,bunu yaparken tatlımızın üstünede karışımdan ayırmayı unutmuyoruz.Diğer pasta kekimizi en üste yerleştiriyoruz.Bunu da hazırlamış olduğumuz bir fincan kahveyle ıslatıyoruz,kalan muhallebi karışımını da üstüne kaşık yardımıyla yayıyoruz,son olarak da çay süzgeci yardımıyla kakaoyu pastamızın üstüne serpiştiriyoruz.Veee buzdolabında soğumaya bırakıyoruz.
Afiyet olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder