ust reklam

7 Şubat 2016 Pazar

Kabak Tatlı Lezzetler

Yayının başlığından da anlaşılacağı üzere bir tatlı mekandan bahsedeceğim sizlere :)

Benim sevgili arkadaşım Canan'cığımın kendi elleriyle hazırladığı birbirinden güzel, hem göze hem damak tadına hitap eden tatlılarıyla, yeni yerindeydim dün akşam .





Zaman nasıl geçti anlamadım, benim için de çok keyifliydi. Ucundan köşesinden ben de biraz yardımcı olmaya çalıştım ve gelen müşterilerle ilgilendim. Gelen herkes artık mekanın müdavimi olmuşlar tabii tatlıların da. 



Canancığım bana özel belçika çikolatasıyla hazırladığı şukufe isimli tatlısından ikram etti. Çookk güzeldi yanında da çayla iyi gitti doğrusu :)

                                      Belçika çikolatasıyla işte ŞUKUFE :)



Beyaz çikolata severlere  ;

   
     Özel el yapımı ve anında servis edilen tatlıların yanında kahve çeşitleri de ikram ediliyor.



          Ayrıca eğer Türk kahvesi severseniz kumda pişirilen kahveyi denemenizi öneririm.



Böyle mekanlar da sunumun yanında  mekan sahibinin güler yüzlülüğü hoş sohbeti de insanları mekana çeken en önemli etkendir diye düşünüyorum. Şahsen ben öyleyim, eğer gittiğim yerdeki insan bana soğuk gelirse o mekanın sadece ortamı güzel diye ya da ikramları güzel diye o mekana gitmeye devam etmem. Sanırım bu konu da siz de benimle aynı fikirde sinizdir. Mekan da sunumlar da kalite de önemlidir ama en tamamlayıcı olan mekan sahibinin sizi nasıl ağırladığı dır.
Canan da çok sıcak hoşsohbet bir mekan sahibi.

 Eğer sizin de yolunuz Kadıköy Hasan paşaya düşerse Kabak tatlı lezzetlere  bekleriz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder